onsdag 7 januari 2015

Information

Välkomna tillbaka till skolan!

Hoppas att ni är utvilade och redo för första kortveckan på vårterminen. Jag är redo och ser framemot att träffa alla er elever och kollegor för ytterligare en härlig termin i skolan.

Schemaändring
Nu på torsdag och fredag går vi som vanligt efter höstterminens schema. Nästa vecka kommer vi att börja att gå efter vårterminens schema vilket medför ett fåtal förändringar. Då nuvarande slöjdläraren Per har fått det spännande uppdraget att arbeta som "förstelärare" kommer Håkan som är utbildad slöjdlärare ta över klasserna på skolan i träslöjd. Detta medför ett fåtal förändringar i schemat för åk.4 och åk.5. En förändring är att jag och Katarina kommer tillsammans undervisa åk. 4-5 i matematik på måndagarna. Jag kommer även att få mer lektionstid med åk.4 då jag går in och tar 60 minuter SO med klassen på tisdagarna och bilden kommer åk.4-5 ha tillsammans med mig på måndagarna.

Vecka.3

måndag: Slöjd
tisdag: K-dag, eleverna slutar efter lunch 11.30
onsdag: Idrott

Tisdag 27/1 är det samråd igen kl.16.00-18.00. Fundera om det är något som ni vill lyfta på samrådet och hör isf av er till Angela som är klassens representant.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar